landingsstrip

  • drekes

    Op Samos gaat de piloot,bij landing,wel heftig op de rem staan door de korte landingsbaan.Ik heb het bij een tussenlanding ook eens meegemaakt,dat de vallende wind van over de bergen,weerkaatst op het tarmac,wat,zacht uitgedrukt,een'erg onaangenaam' gevoel geeft.Nu zie ik dat de Chios-landingsbaan nog 600 m.korter is(1,5 km)…Moet ik een Pamper aan,of valt het nog mee met het landen?

  • freewilly211067@msn.com

    Hoi Drekes

    Hwt is inderdaad een korte landingbaan,je raakt als het ware de daken van de huizen en het remt ook abrupt harer dan normaal.maar het landen gaat goed hoor,ben er zelf al 2 keer geweest,en heb het toen ook overleeft

    gr will

  • drekes

    Hi Will,

    als ik de landing overleef,zal ik mij zeker voelen als een orka die de van de vrije oceaan gaat genieten! (:P)

    Misschien noem ik mij na de vakantie wel ‘freedrekes’… ;)

    Nu ik weet wat er mij te wachten staat,zal het misschien wel nog meevallen.:S

    groetjes van drekes.

  • Meganisi

    Dat gaat goed komen, Drekes! Ik vond de landing op Samos heftiger dan op Chios. Ga dan maar nooit naar Skiathos….dat vond ik echt niet leuk! Eerste keer dat je naar

    Chios gaat? Wij zijn er 2keer geweest en hebben er allebei de keren heel veel plezier gehad! Mooi eiland, met vriendelijke mensen en veel gezellige plaatsjes.

    Groetjes,

    Angeliki

  • drekes

    Hé Angeliki,

    leuk om nog eens van je te horen.Ja,die landing op Samos zal ik ook niet snel vergeten.Er zijn reeds een paar mensen die mij verteld hebben dat ze de landing op Chios overleefd hebben,dus zal ik ze ook wel overleven.Kan haast niet wachten om Chios te ontdekken…..

    groetjes van drekes.