Budgetvriendelijke acco's.

  • drekes

    Hé prikkers,

    mijn vakantie voor dit jaar zit er al op,maar ik denk al aan volgend jaar…B)Chios lijkt mij een eiland, dat aan mijn wensen kan voldoen:kalmte,rust,niet al te veel toerisme,mooie natuur,en nog een echt grieks gevoel!Omdat ik single reis,is het moeilijk een betaalbaar onderkomen te vinden in het hoogseizoen.(hotels zijn uitgesloten,het singlesupplement is schandalig hoog!).Ik heb al een beetje gesurft op het net,maar wat ik gevonden heb, is niet erg budgetvriendelijk te noemen. :(Ik vraag alleen maar een kamer/studio in een kleinschalig gebouw,voorzien van A/C,een waterkoker,een terras of balkon in een stille buurt,zelfs in een godvergeten gat!(geen TV- WiFi- of panoramisch zeezicht-gedoe voor mij…!).

    Ik ben niet echt budget-gebonden,maar een acco,is er alleen maar om te slapen en rustige uurtjes op het terras door te brengen voor het slapengaan.(Ik geef liever mijn centjes uit aan een lekkere maaltijd of aan de verschrikkelijk dure benzine,die mij overal brengt.):)-D

    Heeft er iemand tips?

    groetjes van drekes.

  • jean-louis.beeken@telenet.be

    hallo drekes

    wij zijn in juli 10 dagen op chios geweest en daarna met ferry naar samos

    uw vraag wij kennen een heel mooie acco en niet duur met zwembad en eventueel eten ( home made)

    prijs per dag voor 2 pers met HP 60 eur wel geen airco

    adres kardamyla-marmaro

    maria ponirou rooms

    deze streek is nog echt grieks , goedkoper dan samos

    auto huur vassilakis car goedkoopste op chios , luchthaven 2 km van chios town geen enkel probleem

    wanneer daar moet je souvlakis gaan eten bij steki straatje achter de haven (chios town) lekker per st 1 eur, maar niet alleen souvlaki de rest ook

    nog vragen

    groetjes

  • drekes

    Hi J-L,

    heb je geen internetadres van die maria ponirou?

    Is het wel te doen zonder airco?

    groetjes van drekes.

  • jean-louis.beeken@telenet.be

    hallo

    geef op google in maria ponirou rooms en vind wat u zoekt

    inderdaad wel warm op de kamer, was alleen een ventilator voorzien

    rest oke

    groetjes

  • drekes

    Hé J-L,

    ik heb een beetje rondgesurft en de prijzen bekeken(degene die een prijs durven te geven althans!).Het lijkt mij een dure verhuurbedoening daar op Chios! Ik ben er van overtuigd dat een goedkopere kamer te vinden is op Chios,die mij voldoet.Ik zoek alleen een propere kamer met A/C,terras,waterkoker,gelegen in een heel rustige buurt(een godvergeten gat is ideaal!),en in een klein pand,waar één familie de zaak runt.(Vergeet niet dat ik als single ga,en dus automatisch een double-room gefactureerd krijg,mits een kleine single-korting!).

    Vooraleer ik de vele mogelijke prijsaanvragen verstuur,probeer ik eerst via het prikbord de gouden tip te vinden.

    Ik baseer mij op de prijzen die ik op volgende link gevonden heb….

    http://www.chiosnet.gr/tourism/services/hotels.htm

    groetjes van drekes.

  • drekes

    Iemand ervaringen met Topaka house in Kambos?