Erytha Beach hotel

  • martin51

    Wij willen graag volgend jaar naar Chios, naar het hotel Erytha Beach.

    Wie kan er iets over dit hotel vertellen?

    En ook over het eiland chios zelf.

    Wij zijn resp. 55 en 60 jaar.

    Hopende iets te horen.

    vr.gr. Ariene en Martin

  • gvdstar

    Ik ben vorig jaar met mijn dochter op Chios geweest,erg leuk eiland met veel bezienswaardigheden. Wij zaten in Karfas, waar vandaan je met de bus naar Chios hoofstad kon. Makkelijke verbinding. Vanuit Chios stad kun je dan met andere bussen naar alle bezienswaardigheden reizen. Karfas is een klein plaatsje, met een heerlijk strand. Een auto huren om te touren is natuurlijk een anndere optie. Als je alles wil zien is 14 dagen een goede periode.

  • InVo

    Ik ben hier in augustus 2004 geweest, maar dat was geen succes. Eerst hadden wij een donker appartement onder een trap tegenover de voorraadkamer van de schoonmaak. Na protest konden we verhuizen naar een andere kamer, maar op dat balkon kon je niet met z'n drieën zitten. Het appartement ruim maar was matig ingericht en de waterdruk inde douche was minimaal. Verder hadden we uitzicht op/in de keuken. Toen 's nachts een keer de stroom uitviel, ging het noodaggregaat aan (op diesel), dus de rest van de nacht geen oog meer dicht gedaan.

    De entree van het hotel zelf zag er keurig netjes uit, en naar ik toen hoorde waren de hotelkamers net gerenoveerd. Karfas zelf stelde niet veel voor. Bushalte voor de deur. Toentertijd wilde een taxichauffeur je ook nog wel voor je buskaartje naar Chios-stad brengen.

    Chios, ja, maar Erytha Beach niet meer.

    Maar mogelijk is een en ander de afgelopen 8 jaar verbeterd.